22 Şubat 2011 Salı

Kumpas Okumayı Öğren

Kumpasları başka sitelerde olduğu gibi kumpas öğreteyim derken, öğretmemek için elinden geleni yapan siteler gibi yapmıyacağım mümkün olduğu kadar anlatımı sade ve anlaşılabilir yapmaya çalışıcam arkadaşlar...zaten bu siteyi kurmamdaki amaç tam olarak ta bu.... kumpas okumayı iyi anlatan site olmadığı için açtım.. neyse lafı uzatmadan kumpas okumaya geçelim arkadaşlar......

KUMPASI TANIYALIM:




KUMPASLAR İKİYE AYRILIR ARKADAŞLAR ŞEKİLDE SADE BİR ANLATIM İLE ÇİZDİM BUYRUN:



Kumpaslar metrik ve inch olarak ikiye ayrılır. iyide metrik nedir? inch nedir?

Metrik : Ölçmede alışık olduğumuz birimleri kullanıyoruz yani mm (milimetre, santimetre....)

inch : Ben kısaca artık miladını doldurmuş sistem diyorum 1 inch =  25,4 mm tekabül ediyor, gerisini bilmeyede gerek yok zaten inch deyince sadece 1 inch =  25,4 mm bilin yeter....

Şimdi sizler için hepsini tek tek anlatacağım arkadaşlar :

 KUMPAS OKUMAYI ÖĞRENMEK İÇ İN TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder