4 Şubat 2011 Cuma

Ağaç İşleri Öğretmeni (Orta Öğretim) Mesleği

Ağaç İşleri Öğretmeni (Orta Öğretim) Meslek Tanımı :


Bir orta öğretim kuruluşuna öğrencilere ağaç işleri konusuyla ilgili ders veren kişidir.

Ağaç İşleri Öğretmeni (Orta Öğretim) işletmenin genel çalışma prensipleri doğrultusunda, araç, gereç ve ekipmanları etkin bir şekilde kullanarak, işçi sağlığı, iş güvenliği ve çevre koruma düzenlemelerine ve mesleğin verimlilik ve kalite gereklerine uygun olarak:
a) Orta öğretim öğretmeni (Genel) (2320.48)?de belirtilen rutin işleri yapmak,
b) Yıllık müfredat programı ve günlük çalışma planlarına göre öğrencilere ağaç işleri konusuyla ilgili ders vermek,
c) Teknik resim, mesleki resim, endüstri işletmesi, makine bilgisi ve gereçleri, atölye teknoloji konularında açıklamalarda bulunmak,
d) Öğrencilere uygulama çalışmaları yaptırarak yetişmelerini sağlamak,       vb. görev ve işlemleri yerine getirir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder