19 Kasım 2010 Cuma

Fatih Mesleki ve Teknik Eğitim Fuarı açıldı

Fatih İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenmiş olan Fatih Mesleki ve Teknik Eğitim Fuarı, Selçuk Kız Teknik ve Meslek Lisesinde 3/4 Haziran 2010 tarihlerinde yapıldı. İl Milli Eğitim Şube Müdürümüz Sayın Erol DEMİR açılışta yapmış olduğu konuşmada; Ülkemizde mesleki ve teknik eğitimin son yıllarda verilen büyük destek sayesinde bir hayli yol aldığını, fakat hala istenilen seviyeye ulaşılamadığını belirtti. Bu tür organizasyonların mesleki ve teknik eğitimin gelişmesine katkısı olduğuna değinen Sayın Demir, Fuarın düzenlenmesinde katkıda bulunanları kutladı.
Fuarda İlçede bulunan mesleki ve teknik eğitim kurumlarının standları ziyaretçiler tarafından gezildi. Mesleki Eğitim Bilgi Merkezi olarak bizlerde standımızda öğrenci ve velilerimizle buluşup onların sorularına cevapladık. Mesleki eğitimin mevcut durumu ve geleceği hakkında hazırladığımız broşürlerimizi öğrencilerimize dağıttık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder