18 Eylül 2011 Pazar

Beden Eğitimi Öğretmeni-Ortaöğretim

Beden Eğitimi Öğretmeni-Ortaöğretim Meslek Tanımı :

Bir orta öğretim kuruluşunda öğrencilere beden eğitimi ile ilgili ders veren kişidir.

Beden Eğitimi Öğretmeni-Ortaöğretim Görevleri

Beden Eğitimi Öğretmeni (Orta Öğretim) -işletmenin genel çalışma prensipleri doğrultusunda, araç, gereç ve ekipmanları etkin bir şekilde kullanarak, işçi sağlığı, iş güvenliği ve çevre koruma düzenlemelerine ve mesleğin verimlilik ve kalite gereklerine uygun olarak:
a) Orta öğretim öğretmeni (Genel) (2320.48)?de belirtilen rutin işleri yapmak,
b) Yıllık müfredat programı ve günlük çalışma planına göre öğrencilere beden eğitimi dersi vermek,
c) İnsanın fiziksel yapısı, fiziksel gelişim ve estetik spor dalları konularında açıklamalarda bulunmak,
d) Öğrencilerin fiziksel yapılarına uygun olarak spor dallarına ayırmak,
e) Müsabakalar tertiplemek,
f) Özel günlerde öğrenci gösterileri düzenlemek,
g) Öğrencileri kültür fizik ve diğer spor dallarında çalıştırarak sağlıklı bir fiziki yapı elde etmelerini sağlamak, vb. görev ve işlemleri yerine getirir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder